søndag 18. mars 2012

Mitt første innlegg i ny blogg, utelukkende for scrapping *hurra*!!
Hjertelig velkommen!
Min første gi-bort kommer
meget snart!

Jeg åpner med å vise dere to nye sider:)

IMG_1272

Basic Grey
Doodlebug og Thickers bokstaver
Div knapper
Glimmermist
Heidi Swapp blingborders

****************************************************************


IMG_1278 
Kraft kartong.
Bølgepapp.
Basic Grey
Fiskars borderpunch
Glimmermist
Maya Road klokker
Thickers
Doodlebug rub ons
Bazzill brads
Ymse knapper
*************************************************************

6 kommentarer:

  1. Grattis med ny blogg!!
    Herlige sider du har laget her. Legger deg i blogglisten min jeg - for hit vil jeg på besøk igjen:)

    SvarSlett
  2. Så herlige LOer. Jeg har alltid vært glad i stilen din, så her kommer jeg til å følge med og regner med å bli inspirert :)
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  3. Elsker stilen din!
    Grattis med ny blogg! Disse treffene høres koselige ut! Er de hjemme hos deg?

    SvarSlett
  4. Flott med blogg Elisabeth ! Du kom meg i forkjøpet der gitt ! Hadde tenkt å foreslå at det ble opprettet en blogg for dette treffet. Ser du har brukt "Bygdescrap" hihihihi Du vil bruke det navnet alikvel da eller ?!
    Jeg kommer til å legge til og følge denne jeg oxo. !

    Takk for et flott opplegg du hadde fått til på lørdag *klem*

    SvarSlett
  5. lekkert-lekkert! ikke noe annet å si om det vettu... gratulere med ny blogg....kjekt å få samlet alle scrapperiene på ett sted....
    (og har du lyst å ta bort ordbekrefelsene så blir jeg veeeeeeeeeldig glad...føler meg som dyslektiker med å skulle tolke de derre kompliserte tegnene noen ganger..hihi)

    SvarSlett
  6. Imponert over LO`ene dine. Og akkurat min type stil :) legger deg til i blogglista mi og har lagt meg til som følger :D

    SvarSlett

Varmende ord: