fredag 30. mars 2012

To før helga:

IMG_1488

Jeg blir inspirert av det jeg ser andre scappere gjør, og gleder meg over å finne litt nye greier og oppsett.
Her har jeg brukt chipboardvimpler fra MME sammen med bånd, og jeg syns det blei stilig!!
Jeg har blitt flinkere til å bruke QK’en min, og Diesel-alfabetet passer bare til så mye!
Her er også en button fra Manic monday brukt..!
----------------------------------------------------------------------------


IMG_1491
En ikke-rosa jenteside. Mye splatter og gris til meg og være, og jeg får mer og mer sansen for det!
Vimpler med dødningehoder MÅTTE jo bare til! Me love! Typisk Elis@beth-oppsett dette her:)
Sidene bøyer seg litt når det blir mye glimmermist, så derfor har jeg ikke crop’et rundt hele siden.
***********************************************************

Livet er godt for den som scrapper.
God helg!!

5 kommentarer:

  1. Så herlige LOer! Friske morsomme bilder, flott bruk av stensil på den rosa, lekkert med vimpler, knapper og forskjellige alfabet.

    Plukker tips og inspirasjon til min spede LO-karriere.

    SvarSlett
  2. To herlig flotte LOer. Stilige vimpler og "splasher".
    Stilige oppsett og fint med mange bilder :)

    SvarSlett
  3. Synes du er flink på splatter og gris jeg - to herlige LOèr dette her. Kunne tenke meg å forsøke å lifte en eller begge en gang :)

    god påske

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det:) Det er bare å lifte, og bare moro om du gjør det:)

      Slett
  4. Så utrolig herlige LOer du lager!!
    Elsker stilen din!!
    Tusen takk for masse inspirasjon.
    Har sett på skissene du har lagt ut også... og kommer nok til å prøve meg på noen av dem når jeg får scrappetid.

    SvarSlett

Varmende ord: