fredag 23. mars 2012

Ukens skissedilla, og litt til!

Det er så utrolig deilig å komme fra treff med andre fine og kreative mennesker.
Jeg har bare hatt mest lyst til å sitte med sakene mine fremfor jobb og annet.
Det har rett og slett vært litt vanskelig å innse at livet ikke kan være et eneste stort scrappetreff:)
Tre sider har det hvertfall blitt denne uken, og jeg har kost meg skikkelig med dem!


IMG_1447
Denne er laget til Skissedilla-skisse nr. 155.
Herlige ark fra 7gypsies, thickers, doodlebug stickers, 7gypsies journal-stempel og
“fotopil), knapper, Heidi Swapp klokke, dymo, tape og Tattered angel chalkboard spray(?)
***************************************

IMG_1448
Bortimot dagferske bilder, og herlig lenge siden er det! LYB-ark, qk-bokstaver trykket i
mosegummi, notatark, journalstempel, Maya Road ugler og Loopy brads..
***************************************


IMG_1450
Forelsket meg i stensiler/masker på helgens treff, og måtte bestille mine egne!
Takk til Sandra for låning, som førte til kjøping:)
TCW-masker, Distress stain, tape, doodlebug stickers, thickers, journal-stempel, knapper,
MM-pebbel, fotoclip, MM-stickers og MM-metallring.
*********************************

Nå har jeg igjen pakka sakene mine, og gleder meg til å scrappe hele morradagen på KOKOS-treff i Kongsberg.
Hurra for scrapping<3

2 kommentarer:

  1. Herlig gutteLOer! Me like!
    Herlige detaljer.
    Takk for inspirasjonen!

    SvarSlett
  2. Har bladd meg gjennom alle LO`ene i bloggen din, og må si jeg synes de er utrolig flotte!!
    Liker så godt at du bruker flere bilder på hver side, oppsettene dine, dekorasjon av bakgrunnsarkene med mist og sirkler. Aller mest digger jeg bruken av vimpler og knapper på mange av sidene - knallstilig!! :)

    SvarSlett

Varmende ord: