søndag 13. mai 2012

Sketch #163:

Da har jeg fått jobbe med nok en spennende skissedilla-skisse:

163
Denne er lagd av Nabon, utrolig dyktig og inspirerende Dilla-jente!
Her er min løsning på den, syns jeg har fulgt skissen nokså bra til meg og være:) Den lille
“pynten” oppe til venstre har jeg flyttet til rett over bildene.

IMG_1797
Samme moroa som jeg pleier å ha, med maling og mist. Dusty Attic chipboard, tape, jenny bowlin journal oval,knapper,  blomster, twine, bling og Nille-fugl:)
Jeg er ikke veldig streng med meg selv når det kommer til skisser, siden jeg tenker at leken og scrappemoroa er det som teller!
Closer up:

IMG_1798
IMG_1799

***********************************
In English:
New sketch over at Skissedilla, and I got to play with it. Sketch #163 is made by Nabon, a great norwegian scrapbooker.
I always like to play with the elements in the sketch, and seldom follow it 100%. The fun and the playing must always
be the most important thing, so that creativity really can blossom. As usual I’ve used paint and mist. The yellow
misting is Dylusion, and I love the brightness. Yellow is a great contrastcolor, and I’ve followed up
with buttons, roses, twine and tape. The little embellishment at the left side, I took the liberty of
moving:) I like the way the layout turned out, both in set-up and colors.
Hope u like, as well:)

************************************************************************************

4 kommentarer:

  1. Utrolig kul!! Du er veldig kreativ:)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott LO! Liker fargene du har brukt. :)

    SvarSlett
  3. Love Love your page Elizabeth and have been checking out a few more...thanks so much for popping by and letting me know your yummies arrived... have an awesome week!

    SvarSlett
  4. Kjempe flott LO. Masse flotte detaljer :)

    SvarSlett

Varmende ord: