søndag 27. mai 2012

Skissedilla

sketch #165:

 

Månedens siste skisse ser sånn ut:

 

165

En helt super skisse, som jeg håper flere har lyst til å hive seg på!

Her er siden min:

 

IMG_2114

Jeg har holdt meg til det sirkulære i skissa, og også valgt fotball som tema;)

Disse fargene er skikkelig til å bli glad av også!

Her har jeg brukt BoBunny, Echo park, twine, thickers, knapper, symaskin panduro stickers og mist/maling.

_________________________

I’ve kept to the circle-theme of the sketch, and also chosen fotball as topic. Great match! Theese colors

make me happy!

Here are some close-ups:

 

IMG_2115

IMG_2116

1 kommentar:

  1. Nå er det lenge siden jeg har hatt mulighet til å kose meg med blogghopping, og selvfølgelig må jeg da ta meg en tur innom din. Og jeg blir like inspirert som alltid til å sette meg foran pulten og scrappe bilder av gutten min. Liker stilen din sinnsykt godt! Passe med stæsj, masse fine farger, tøffe guttesider og allsidig pynt! <3

    SvarSlett

Varmende ord: