lørdag 26. mai 2012

You can stand under my umbrella:

 

Ikke ante jeg at paraplyer skulle være så viktige, men hverdagen utkjempes jo i store og små kamper.

Kampen om paraplyen, på selveste 17.mai, vant frøken Kajsa.

Fornøyd snuppe blei selvsagt dokumentert, og tanken til denne layouten var dermed født.

Denne siden VANT SCRAPBATTLE!! Hurra!

Det er helt utrolig, og det gjør meg hoppende glad!

 

IMG_2082

I det bildet var et faktum, og finalen nært forestående, oppstod det en skisse. Her er den:

 

 

IMG_2117

 

 

Som dere ser, i all enkelhet og på en nettopp: skisseblokk. Men jeg har lyst til å dele den med dere,

siden den blei så bra for meg, og den reflekterer mitt syn på skisser: Lek med den, den er bare et utgangspunkt!

 

Her er close-ups:

 

IMG_2083

 IMG_2084

IMG_2085

 IMG_2086

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med seieren!

    Skikkelig knall-lekker LO, og helt fortjent at den vant! Jeg visste med en gang jeg så den, at den kom til å vinne:) Utrolig stilig, og gørrlekre detaljer!

    Gratulerer igjen, og kos deg masse med premien når den kommer

    SvarSlett
  2. Gratulerer!:-) Kjempeflott LO, fortjent seier i ScrapBattle. :-)

    SvarSlett
  3. Gratulera med seieren:-) denne var heilt fantastisk!

    SvarSlett

Varmende ord: