lørdag 28. juli 2012

 

 

Bare IS!

 

IMG_2964

 

Korfu-bilder er printet ut i fleng, og skisser er lagd i like stort monn. Mange sider er under planlegging, og jeg gleder meg til å fullføre dem.

Denne er da lagd etter egen skisse, og jeg har stort sett brukt restepapir fra BG, BoBunny og diverse.

Bokstaver er thickers, MMstickers og simple stories. Scalloped journalspotsene er digi’s som jeg har printet ut selv.

Mist og gesso er selvsagt også påført!

*******************************************************************’

 

IMG_2967 - Kopi IMG_2965 - Kopi IMG_2966 - Kopi

*****************************************************************************

 

Fortsatt god helg, folkens.

Jeg har seriøse scrappeplaner for denne lørdagen!

Regn med natterangling herfra:)

5 kommentarer:

  1. Denne LOen var jo bare rå flott. Masse herlige lag på lag og kjempe koselige bilder :)

    SvarSlett
  2. Helt utrolig kul!!
    Du har alltid så fine farger:)

    SvarSlett
  3. Herlig LO, med herlige bilder!
    Her scrappes det også syden bilder, morsomt med motiver fra noe annet enn trauste Norge.
    Fortsatt god helg! :)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott og gjennomført lo :o) Herlige bilder - flott oppsett, farger og pynting :o)

    SvarSlett
  5. Nydelig LO med lekre detaljer! Kan jeg spørre om hva du bruker for å kutte ut så fine bokstaver i forskjellige alfabet?

    Klem

    SvarSlett

Varmende ord: