tirsdag 24. juli 2012

Et dykk i blomsterhavet!

 

Det er ferie, været er ikke helt fantastisk og noe må vi finne på.

I ettermiddag her jeg hatt scrappeverksted med tre unger her i stua,

og selv har jeg fått sjansen til å leke litt med blomstene

jeg vant via scrapbattle på Scrapping.no!

Et par enkle kort kom til, og jeg syns virkelig at

blomstene

kom

til

sin

rett.

;)

 

IMG_2957

Ark fra MMM, chipboard fra Echo Park og blomster/blader fra Hobbykunst-Norge.

 

Et i turkist måtte det også bli:

 

IMG_2958

Her har jeg brukt litt kraftkartong, litt 7dots og chipboard fra EP.

Blomster og blader er fra Hobbykunst-Norge!

***********************************************************************

Fortsatt god tirsdagskveld.

<3

1 kommentar:

  1. Så flotte! Det enkle er ofte det beste, i hvert fall av og til. :)

    SvarSlett

Varmende ord: