fredag 14. september 2012

Sol og varme!!

Herlige bilder og minner fra Korfu får forlenge sommerfølelsen når høsten nå tar tak.
Denne siden er laget etter egen skisse, og er en av de få tingene jeg har lagd i det siste
som ikke er på "oppdrag".. 

Nytt siden sist bloginnlegg er også at jeg nå blogger fra min nye MacBook Air, og jeg
ikke lengre kan bruke min kjære Windows Live Writer.. Hvis noen av dere kjenner gode
alternativer for Mac, så vil jeg gjerne vite om dem:) Bloggers egen får holde så lenge.

Her kommer siden min hvertfall:

 ************



NÆRT:

Jeg har vært i restepapiret igjen, så her ser dere MME og Simple Stories. 
Tapen er fra Smash-kolleksjonen. Litt maling, hjemmelagde pebbels, tag og vokset lintråd.
Stjernen er fra Søstrene Grene, og jeg liiiiker den!
Bokstaver fra Thickers, Doodlebug og simple stories.

Håper dere liker den:)
*******

1 kommentar:

  1. Veldig fargerik og farge glad LO. Liker disse halv sirklene du har brukt med andre små sirkel blings. Rute papiret under bildet er knall tøft :)
    Ha en fin helg:)

    SvarSlett

Varmende ord: