lørdag 16. februar 2013

 

 

LURING

på skogstur.

 

IMG_3798

Nå nærmer det seg jammen meg slutten på mitt marathon, dere. Ikke verst!

 

Denne layouten er laget av simple stories, MME og Heidi Swap-papir. Gul maling, intet sjokk!!

Ellers, kraft-ugle, BG filtsky, 7gypsies tape, TH tre og TH labelholder. THickers, prima-stickers og piler fra qk.

Hampsnoren har fått sin utstrakte versjon på denne siden, og jeg tror jeg liker det:)

Gult er som vanlig veldig kult!!

 

IMG_3799IMG_3800IMG_3801

Dette er mitt 10.innlegg i mitt innleggsmarathon, og DU får et lodd pr post du kommenterer på.

Happy scrapping!

8 kommentarer:

  1. Flott LO. Likte gosdt de duse beuge tonene og den gule som stikker seg fra. Nei, ikke akkuratt sjokk at de var maling og at den er gul - fra din kant...
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Kjempefin LO!!! Gult er ikke min favoritt farge men passet perfekt inn her :)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott LO, og et utrolig herlig bilde. :)

    SvarSlett
  4. Herlig lo! Flott pyntet og kule farger!
    Ha en fortsatt god helg :o)

    SvarSlett
  5. Digger gult og sammen med grått og beige var det rålekkert!! God helg.

    SvarSlett
  6. Helt enig... Gult er kult! Det er denne LOen også med masse herlig pynt.
    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  7. Nydelig LO, og flott fargekombinasjon!
    Likte godt oppsettet ditt :)
    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  8. Utrolig stilig LO! Elsker fargem\kombinasjonen!!

    Klem

    SvarSlett

Varmende ord: