torsdag 7. mars 2013


Fancy 4!!

IMG_4044
Den lille snuppelura mi blei fire i begynnelsen av februar, og disse bildene er strengt tatt poseringer..sånn er det å vokse
opp med scrappemødre;).. Stjernearket er råkult, eller hva.. jeg skulle ønske jeg kunne huske hvor det var fra:/.. Arkene uteom
er Glitz og MME. Gesso, panduro-akrylmaling, Glitz stempelhjul, Glitz pebbel, knapper og blomster fra Prima, Kort og Godt og Papirdesign.
En Kitty-hårspenne jeg fant hos prinsessa fikk også være selskap her..<3
 
Litt nærbilder:
 
IMG_4045IMG_4046IMG_4047
*****************************************************************
 
Denne helgen er jeg klar for:
 
elis2beth79
 
Treff arrangert av undertegnede, med
en gjeng inspirerte og herlige damer!
Jeg gleder meg helt fantastisk mye!!
En liten rapport kommer søndag.

5 kommentarer:

  1. Kjempe flott LO. Liker gessoen og chevron pilene på bakgrunnen din og de flotte svart/hvit bildene

    SvarSlett
  2. Herlig!! Har det rulletempelet på ønskelista mi, men er visst litt sent ute og nå er det tomt det ute..

    SvarSlett
  3. Såå fin! Fine farger og oppsettet er nydelig. I LIKE! Blir jo også litt misunnelig når jeg ser sånne fantastiske treff-bilder! Skal på et lite venninnebesøk m/scrappeting i morgen kveld. En liten erstatning.

    SvarSlett
  4. Hei!! Så utrolig herlig denne var:):) Digger den.
    Selvfølgelig blir det noen poseringer, hihi

    Ha en fin uke videre:)

    SvarSlett
  5. Herlig og leken LO! Digger veldig godt stilen din, så blir alltid veldig inspirert av å inn i bloggen din! (Men for dårlig til å legge igjen spor ;) )

    SvarSlett

Varmende ord: