lørdag 10. januar 2015

 

Wasi-wasi-wasi:

(dt-scrappegarasjen)

 

Idag vil jeg vise dere et glimt av mitt siste prosjekt, nemlig juleboka mi!

Der skriver jeg litt om hva slags opplevelser og planer vi har hatt hver jul,

litt om gaver, julekort og andre relevante ting. I år har dokumentasjonen tatt litt av,

og blitt litt av en kreativ journal! Wasi tape har jeg brukt mye av i boka,

slik at jeg kan legge bilder, tekst og projectlife-kort i lag,

og wasitapene fungerer som bindeleddet som gjør at jeg kan bla mellom disse lagene.

Snakk-snakk, kanskje dere heller vi se?!

 

 

Her har jeg brukt litt tape som en del av pynt og overskrift! Enkelt og fint, syns jeg:)

**************

 

På siden her, ser du at jeg har brukt wasi tape slik at bildet kan "blas".

Under bildet har jeg skrevet litt tekst om årets juletre.

****************

 

 

Her har jeg brukt wasitape på toppen av siden og PL-kortet,

og under der er det bilde av tre fine julebukker og litt tekst.

***********

 

 

 

Igjen wasitape som en del av pynt og teksting, sammen med masse journaling om nyttårsaften..

********

Jeg er veldig glad i mine wasitaper, og syns de kan brukes til alt mulig.

Til småprosjekter som dette er de helt perfekt pynt: de bygger ikke i høyden noe særlig,

og jeg får spennende pynt som varierer fra side til side. Finn frem wasi'en din du også;)

<3

 

 

 

3 kommentarer:

  1. Hei på deg,
    Riktig godt nytt år :)
    Herlig bok du har laget og veldig inspirerende er det å se den:)
    Slik har jeg hatt planer om å lage i mange år.... men det har blitt med planene...Kanskje jeg får det til i år???
    Gleder meg å se hva du tryller frem i år:)
    Tusen takk for all inspirasjon i året som gikk.
    Stor klem, Bente

    SvarSlett
  2. knallstilig LO...washi er ganske så anvennelig når man bare kommer igang...kjekt med slik minnebok...ha ei finfin helg du og alle dine...klem

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Varmende ord: