mandag 9. februar 2015

Tilbakeblikk- ferie 2014:

RAS:

project life

 

Jeg har blitt veldig glad i lommescrapping etterhvert. Ikke fordi jeg bruker mindre tid på det enn på en layout,

men fordi det er ok å gjøre litt annet. Det er gøy med andre oppsett, og gøy å se enhetene mer adskilt.

Jeg er veldig avhengig av at alt henger sammen, og at det hele er koordinert.

 

Disse bildene fra sommerferien i fjor sommer, gav meg muligheten til å bare bruke

favorittfarger der blånyanser er utgangspunkt og base.

Jeg er råfornøyd med disse sidene<3

 

 

IMG_2066

**************************

 

IMG_2067

Disse to er bittesmå sider, og jeg syns det er et morsomt og kjapt format!

**************************

 

 

IMG_2070

*********************************************

 

IMG_2071

*********************************

 

IMG_2072

Jeg hadde tenkt å vise dere tre sider, slik at det passet i utfordringen hos Kreativ scrapping, men fant faktisk FEM

sider som jeg ikke har publisert.  Jeg liker alle fem sidene, men hvis jeg må velge favoritter er det side 1, 2 og 3.

Hva er dine favoritter?

 

************

 

Elisabeth

5 kommentarer:

  1. Kjempekule sider!! Det ble utrolig flott når du hadde mesteparten av kortene i samme blåtonen.. Jeg ble inspirert!!

    SvarSlett
  2. Superfine!! Liker hvordan du scrapper PL med en hovedfarge. Delikat og lekkert!!

    SvarSlett
  3. Nydelige PL-sider.
    Tusen takk for inspirasjon.

    SvarSlett
  4. Skikkelig lekre sider! Jeg klarte faktisk ikke velge favoritt her, for jeg digget alle sammen :) Nydelige farger, jeg elsker de korta du har brukt her, de korta kan jeg aldri få brukt nok :)

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

    Hilsen DT Linda

    SvarSlett
  5. Knallflotte sider du har laget!
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett

Varmende ord: